Sharp mizí z dalšího trhu. Jeho logo ale nezmizí
Známý výrobce televizní techniky Sharp v dalším velkém oznámení přiznal, že se mu dlouhodobě nedaří. Po loňském odchodu z evropského trhu, jenž se řešil „šalamounsky“ prodejem licence společnosti Universal Media Corporation, se Sharp odhodlal ke kapitulaci i na americkém trhu, kde nedokázal konkurovat Samsungu, Panasonicu a dalším výrobcům.
Stejně jako v Evropě Sharp situaci řeší prodejem licence, která poputuje spolu s výrobní fabrikou v Mexiku do rukou Číňanů z Hisense za 23,7 milionů americký dolarů. Jen pro zajímavost, ztráty Sharpu se v prvním kvartálu letošního roku vyšplhaly až na 231 milionů dolarů, takže se jedná o situaci rozhodně vážnou.
Sharp se nyní hodlá zaměřit na změnu strategie. Aktuálně společnost vyrábí a prodává LCD panely pro další výrobce, takže její produkty naleznete skoro ve všem od tabletů po jiné televize. Samotné značce se však nedaří, a tak Sharp zvažuje možnost spolupráce s jinou společností na trhu.
Komentáře