Sharp podepsal EUROTOP sponzorskou smlouvu s UEFA
Evropský šampionát v kopané je turnaj za účasti národních týmů, který se koná jednou za čtyři roky. Kvalifikační fáze pro EURO 2012 začala 11. srpna 2010 a závěrečný turnaj vyvrcholí finálovým zápasem 1. července 2012.
Minulé EURO v roce 2008 bylo přenášeno televizními společnostmi do celého světa a celkově je sledovalo 6,6 miliardy diváků v 231 zemích. Bylo skutečně celosvětovou sportovní událostí.
Během celého turnaje (včetně kvalifikační fáze a závěrečného turnaje) bude logo Sharpu umístěno na reklamních panelech po stranách hřišť na všech stadionech. Zároveň bude Sharp při propagaci svých LCD televizí AQUOS a solární produktů využívat oficiální logo šampionátu a v rámci marketingové kampaně bude mít své reklamní bannery na oficiálním webu UEFA EURO 2012.
Sharp si slibuje od podpisu EUROTOP sponzorské smlouvy s Evropskou fotbalovou unií UEFA posílení svého image jako ekologicky pokročilé společnosti a věří, že sponzorování evropského fotbalu pomůže k ještě lepším obchodním výsledkům v Evropě a zbytku světa.
UEFA EURO 2012 shrnutí
Sponzorované akce:
- UEFA Mistrovství Evropy v kopané EURO 2012
- UEFA Mistrovství Evropy v kopané hráčů do 21 let 2011 & 2013
- UEFA Mistrovství Evropy v kopané žen 2013
- UEFA Mistrovství Evropy ve futsalu 2012
Délka sponzorství: od 31. srpna 2010 do 31. prosince 2013
Zaměření kampaně: celosvětově
Trvání turnaje:
- Kvalifikační fáze: 240 zápasů od 11. srpna 2010 do listopadu 2011
- Finálový turnaj: 31 zápasů od 8. června do 1. července 2012
Místo konání závěrečného turnaje: Polsko (4 stadiony) a Ukrajina (4 stadiony)
Článek je součástí série, informující o akci IFA 2010 »
Odkazy a zdroje: Sharp Electronics HOME
Komentáře