Plazmy Panasonic jako obří reklamní plocha
Panely s úhlopříčkou 262 cm (103 palců) vyrobila společnost Panasonic Corporation, která je leaderem v oblasti plazmové technologie. Majitelem a provozovatelem sestavy unikátních obřích plazmových panelů je reklamní agentura BONUSS-CZ.
„Největší plazmový panel na světě nabídne jak zadavatelům reklamy, tak návštěvníkům Paláce Flóra poutavý reklamní formát s kvalitním obrazem v plném rozlišení Full HD, nekompromisní kvalitou podání barev a věrným zobrazením dynamiky pohybu,“ uvádí Radka Karlová, produktová manažerka společnosti Panasonic Czech Republic a dodává: *„Pro instalaci ve Flóře byl vybrán model se speciální antireflexní vrstvou Anti Glare, který je vhodný do prostor s vysokou intenzitou okolního světla.“
Kromě špičkové zobrazovací technologie a nadstandardní velikosti plazmových panelů je instalace unikátní i svým kreativním řešením. „Použili jsme tři panely TH-103PF10EL s úhlopříčkou 262 cm, které jsme propojili jako prostorovou 3D instalaci ve tvaru trojúhelníku a zavěsili ze stropu. Sestavení panelů v této podobě je naprosto ojedinělé i ve světovém kontextu moderní digitální reklamy,“ vysvětluje Klára Choulíková, ředitelka firmy BONUSS-CZ.
Dosud upoutávaly návštěvníky v obchodních centrech například tzv. multiscreeny, které propojují více menších obrazovek do jedné velké reklamní plochy. Takové plochy z panelů Panasonic jsou instalovány a provozovány například v nákupních centrech Chodov a Černý Most.
Obří plazmové panely nacházejí uplatnění kromě reklamního využití i v dalších segmentech. Jsou vhodným vybavením pro firemní prezentace v reprezentativních konferenčních místnostech, kde nahrazují tradiční projekci. Na své si díky tomuto jedinečnému plazmovému panelu přijdou i nejnáročnější milovníci luxusního domácího kina.
103" plazmový panel se díky variabilitě umístění jak v horizontální, tak vertikální poloze, velikosti plochy, kvalitě obrazu, životnosti a odolnosti panelu stal také originálním řešením v oblasti pronájmů audiovizuální techniky.
Odkazy a zdroje: PANASONIC Česká republika
Komentáře
Re: Plazmy Panasonic jako obří reklamní plocha
Vložil Maverick_cz (bez ověření), 7. Prosinec 2008 - 19:48
a já myslel, že se plazma nesmí naklápět ;o) … docela by mě zajímalo, proč reklamní společnost zvolila zrovna plasmovou technologii. Sice neni o tolik žravější, než LCD, což je mylně rozšířený mýtus, ale v běžných situacích prostě bere o něco málo víc a ve chvíli, kdy je to takovýto kolos, ještě navíc 3×, tak to musí být při dlouhodobém provozu nezanedbatelný výdaj. Výhody nevýhody LCD a plasem jsou mi známi, ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že plasma není tady právě to lepší řešení. Proto bych rád věděl všechna pro a proti, která reklamní agenturu vedla k tomuto řešení. Nejsem žádný zastánce LCD, doma mám osobně plazmu panasonic a jsem spokojený, tak mě prosím nikdo neosočujte, že jsem zaujatý proti plasmám ;o)
Re: Plazmy Panasonic jako obří reklamní plocha
Vložil st39.6 (bez ověření), 8. Prosinec 2008 - 11:55
je to jenom o pozorovacich uhlech imo. lcd je ma horsi a reklamni plocha, ktera je pozorovatelna jen z nekolika uhlu, je na nic : )