Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

vydáno 1. 3. 2012 | autor Štěpán Čermák | sekce Novinky | téma Filmy, Ze světa | 19 komentářů

Tagy: Blu-ray, film, Indiana Jones

Kolikrát už jsme si Indiana Jonese na Blu-ray slibovali? Za více jak pětiletou existenci našeho oblíbeného vysokodefiničního formátu to bylo hodně novinek, ostatně spekulace o tomto dobrodružném archeologovi se objevují s železnou pravidelností každý rok. A vždy jsme několik měsíců po jejich zjevení smutně sklápěli hlavy. Indy nedorazil. Tentokrát se to bude mít jinak.

Indiana Jones míří na Blu-ray

Paramount Pictures totiž Indiana Jonese na Blu-ray potvrdil oficiálně. Odvážnému profesorovi s lasem v ruce a s kloboukem na hlavě tak už v příchodu na Blučka nic nezabrání. Jen si na něj budeme muset počkat, Paramount totiž neuvedl přesné datum, jen slíbil, že kompletní kolekci všech čtyř filmů vypustí na podzim tohoto roku.

TIP: Podívejte se u nás na Blu-ray trailer na chystanou edici Indiana Jonese!

Ano, čtete správně, Indiana Jones dorazí v kompletní kolekci všech čtyř filmů. Pokud už tedy máte doma Království křišťálové lebky, nebo se čtvrtému dílu chcete vyhnout (ono ho dost lidí nemuselo), máte smolíka – pokud si budete chtít sáhnout na původní trilogii, budete si jí muset koupit i se čtvrtým dílem.

Čtěte také: WeekendMag HD: Kde je Spielberg? – o filmech Stevena Spielberga, které se na Blu-ray teprve chystají

Ono je to trochu nefér vzhledem k tomu, že čtyřka Jonese vyšla klasického půl roku po kinopremiéře a ti největší fanoušci série už jí samozřejmě na Blučku dávno mají. Na druhou stranu je to pro Paramount a Lucasfilm způsob, jak si trochu zvýšit zisky a vnutit čtyřku i těm, kteří se jí rozhodli směle ignorovat.

Indiana Jones

Stejně jako Paramount nezmínil žádné technické podrobnosti, nám neprozradil ani to, jaké se na plackách objeví dokumenty. Jediné, čeho bylo studio schopno, byl slib „nejvyššího možného vysokého rozlišení“ (ano, takhle krásně to bylo v tiskovce formulováno) a nejlepší kolekce bonusů. Takže obyčejné reklamní řečičky. Důležité je, že Indy po letech falešných nadějí skutečně míří na Blu-ray, a to po pečlivém remasteringu pod dohledem samotného Spielberga. Těšíte se?

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Kovi (bez ověření), 1. Březen 2012 - 17:07

Obrázek uživatele Kovi

No super zpráva, už aby byl podzim :)

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Polux (bez ověření), 1. Březen 2012 - 20:40

Obrázek uživatele Polux

No tak já bych se mezi největší fanoušky Indyho odvážil počítat i přesto, že Lebku na BD nemám. Předpokládal jsem totiž (nyní vidno, že správně), že Paramount vydá Indyho právě jako tetralogii.

Stejně tak počítám s tím, že půl roku po premiéře Hobbita část 2 vydá Warner/New Line Cinema souhrnou edici LOTR+Hobbit s kupou nových bonusů a proto jsem LOTRa na BD nekoupil (nehledě na to, že jako vlastník 12DVD SEE i 6DVD EE vydání nehodlám opět platit za 9 disků s bonusy). Co se týká Indyho, tak každopádně radost a těšení se:-)

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 2. Březen 2012 - 11:13

Obrázek uživatele Martin

Těšim se na první díl, kupovat to nebudu, stáhnu si to. Zaplatil jsem v kině. Nejmín 3X, takže svědomí je čisté :)

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Anonym (bez ověření), 3. Březen 2012 - 16:02

Obrázek uživatele Anonym

Moje řeč, proč by člověk měl platit k jednomu filmu za lístek do kina,VHS,DVD,Blu-ray,soundtrack…když furt jde o jednu stejnou licenci.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 7. Březen 2012 - 8:34

Obrázek uživatele Michel

Samozřejmě, že nejde o stejnou licenci, jde akorát o stejný film… Nevím, co je na tom tak nepochopitelného, v kině prostě zaplatíš za to, že ti film jednou promítnou, stejně jako třeba v půjčovně platíš za to, že ti na jeden den půjčí lyže… U příslušného nosiče si pak koupíš licenci pro domácí užití. A navíc přepis filmu z kinopásu na VHS, DVD, Blu-ray pochopitelně taky něco stojí a stejně tak i výroba těchto médií. Neříkám, že autorský zákon je úplně ideální, ale argument „film jsem viděl 3× v kině, takže mám právo si ho stáhnout a dívat se na něj dle libosti“ je zcela nesmyslný…

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 7. Březen 2012 - 8:19

Obrázek uživatele Michel

Tak tomu teda říkam argument :-D To je jako kdyby sis v půjčovně párkrát půjčil auto, a pak ho ukradl a říkal „Za používání toho auta jsem už několikrát zaplatil, já mám svědomí čisté“.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 7. Březen 2012 - 9:19

Obrázek uživatele Martin

Mám právo udělat si kopii disku pro vlastní účely, nebo ne ? Proč potom platím z každého zakoupeného disku určitou část různým autorským svazům ? Presumpce viny ?

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 8. Březen 2012 - 20:11

Obrázek uživatele Michel

Ano, máš právo udělat si kopii pro vlastní účely a v tomto s tebou souhlasím, že zákon, který nařizuje platit z každého zakoupeného média poplatky autorským svazům, není správný a měl by se zrušit. Ale to ti zaprvé nedává právo filmy stahovat a zadruhé tím, že stahuješ filmy a ještě se tím veřejně chlubíš k argumentům, proč by se měl tento zákon zrušit, opravdu nepřispíváš ;-) A pokud se mýlím, hluboce se ti omouvám, ale vsadil bych se, že filmy bys stahoval, ať už by tento zákon existoval nebo ne, a teď se ti ten zákon jenom zrovna hodí do krámu…

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 9. Březen 2012 - 11:59

Obrázek uživatele Martin

Tak jestliže mám právo udělat si kopii pro vlastní účely (jakože nemám),potom mám za jistých okolností právo si ten samý film stáhnout. To z toho totiž logicky vyplývá (ty okolnosti si domysli sám, IQ na to zřejmě máš). V Tvém příspěvku druhá věta popírá tu první, což mi jaksi nedochází.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 10. Březen 2012 - 20:18

Obrázek uživatele Michel

Aha. Takže tohle je podle tebe rozumná debata. Místo abys reagoval věcně, tak mě chytáš za slovo, i když předpokládám, že i tobě je jasné, jak jsem svůj příspěvek myslel. Ale dobře, omlouvám se, že jsem se vyjádřil nejasně a nepřesně a můj příspěvek umožňoval chybnou interpretaci mého názoru. Takže ještě jednou: Pokud máš zakoupené originální DVD/Blu-ray s filmem, máš právo udělat si kopii pro vlastní účely, což samozřejmě můžeš udělat i tak, že si stáhneš kopii nebo rip příslušného DVD/Blu-ray, které udělal někdo jiný. Souhlasím s tebou v tom, že zákon, který nařizuje platit z každého zakoupeného média poplatky autorským svazům, není správný a měl by se zrušit. Ale to ti zaprvé nedává právo stahovat si filmy, ke kterým nemáš zakoupenou licenci pro domácí užití (= originální DVD/Blu-ray) a zadruhé tím, že stahuješ takovéto filmy a ještě se tím veřejně chlubíš, k argumentům, proč by se měl tento zákon zrušit, opravdu nepřispíváš ;-) A pokud se mýlím, hluboce se ti omouvám, ale vsadil bych se, že filmy, ke kterým nemáš zakoupenou licenci pro domácí užití (= originální DVD/Blu-ray), bys stahoval, ať už by tento zákon existoval nebo ne, a teď se ti ten zákon jenom zrovna hodí do krámu…

Tak a teď už se konečně dočkám nějakého rozumného argumentu nebo mě opět jenom budeš chytat za slovo?

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 7. Březen 2012 - 9:23

Obrázek uživatele Martin

A mimochodem, to na konci mého prvního příspěvku nebyla tečka.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 8. Březen 2012 - 19:55

Obrázek uživatele Michel

Ano, toho smajlíka jsem si samozřejmě všiml a pochopil jsem ho, ale chlubit se tu, že si film na Blu-ray nekoupíš, ale stáhneš je prostě ubohost a ten ironicky míněný argument je tím ubožejší, čím je nesmyslnější.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 9. Březen 2012 - 12:04

Obrázek uživatele Martin

Ubohost, ubožejší........tyhle slova volí lidi, kteří emoce povyšují nad rozumnou debatu. A s těmi mě polemizovat nebaví, v hospodách jsem si jich užil dost.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 10. Březen 2012 - 21:55

Obrázek uživatele Michel

Hezké, ale těsně vedle, příteli. Slova ubohost, ubožejší nevolí „lidi, kteří emoce povyšují nad rozumnou debatu“, ale lidi, kteří hodnotí nějakou situaci nebo jednání podle svých mravních zásad. Situaci, kterou považuji vhodné zhodnotit podle svých mravních zásad, tak taky zhodnotím, proč bych v tomto případě neměl?

A hlavně pokud ty sám poukazuješ na to, jak je důležitý smajlík na konci tvojí věty, tak kdopak tu povyšuje emoce nad rozumnou debatu?

Ale trváš-li na tom, klidně zhodnotím tvůj příspěvek s chladným rozumem: Pokud se někdo veřejně chlubí tím, že si film nekoupí, ale stáhne, a ještě to doprovází ironicky míněnými argumenty bagatelizujícími slova, jako je čisté svědomí, svědčí to o jeho velice nízké úctě k morálním a mravním zásadám, ke společensky všeobecně uznávaným normám jako jsou právo a osobní vlastnictví, a tedy o jeho velmi nízkém intelektu.

Myslím, že víc už si opravdu nemáme co říct.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 10. Březen 2012 - 23:12

Obrázek uživatele Martin

Amen.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil ZEUS (bez ověření), 9. Březen 2012 - 15:02

Obrázek uživatele ZEUS

Souhlas s Michelem. Tady Martin si myslí, že jen jeho názor je ten správný, a že může bezprecedentně omlouvat pirátství naprostými nesmysly!!! To máme tady v diskuzi opravdu „velké štěstí“…

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Michel (bez ověření), 10. Březen 2012 - 22:17

Obrázek uživatele Michel

Díky za podporu. Nj, diskuze k tématu Indiana Jones na Blu-ray a většinu diskuze tvoří OT na téma pirátsví, kterou jsem víeméně způsobil já. Vždycky to dopředu tuším, že jakákoli diskuze s lidmi jako Martin nemá smysl a stejně mi to vždycky nedá…

Tak abych taky napsal něco k věci, tak na Indianu Jonese na Blu-ray se už opravdu těším a určitě si celou tetralogii koupím. A doufám, že na Blu-ray bude i český dabing TV Nova remasterovaný minimálně do 5.1.

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Prase (bez ověření), 10. Březen 2012 - 23:25

Obrázek uživatele Prase

Taky s tebou souhlasim Michele :) Kdyz pouziju selskej rozum tak to vidim asi takhle… Kdyz si koupim padesat krat listek do kina na niakej film, tak sem zaplatil padesat krat za to aby mi ten film padesat krat prehrali na velkym platne. Kdyz chci ten samej film mit doma abych si ho mohl koukat v pohodli domova kdy chci a kolikrat chci tak si ho musim koupit na Blu-ray/DVD a je to. Nebudu ho krast (rozumej stahovat). Listek do kina na film a vlastnit ten film na Blu-ray/DVD sou dve rozdilny veci za ktery si je treba zaplatit :) „Argumenty“ typu „byl sem na tom filmu tisickrat v kine tak si mam pravo ten film stahnout zadara“ nejsou argumenty. Ale tenhle muj prispevek je jenom jako podpora pro Michela do pripadnyho boje (flamewar) s Martinem. Ja se tady do zadnyho fajtu poustet nebudu pac ja mam rozdelanej jinej fajt tady vedle s takovym podobnym clovickem jako je Martin. Cili Michele drzim ti pesti at v pripadnym flamewaru kterej muze nastat zvitezis! :D A abych byl taky tak trochu k veci tak Indiho na Blu-ray si samozrejme koupim :)

Re: Indiana Jones oficiálně potvrzen na Blu-ray

Vložil Martin (bez ověření), 10. Březen 2012 - 23:59

Obrázek uživatele Martin

Žádnej fajt nebude, rozcupován na kusy betonovými argumenty od slušných bílých spoluobčanů jsem se okamžitě rozhodl promazat svůj hard disk plný warezu a jiného smetí, zrušit internetové připojení a odejít do nejbližšího kostela k okamžité zpovědi. Snad mám ještě šanci změnit svůj hříšný život. Vyhráli jste, a ještě jste mi konečně otevřeli oči. A za to vám budu až do konce mé pozemské pouti vděčný.