HTC přiznává chyby ve směřování firmy
Není žádným tajemstvím, že ekonomické výsledky HTC nejsou v posledních kvartálech zrovna reprezentativní ukázkou prosperity. HTC se snažilo s úpadkem tržeb bojovat silnější marketingovou kampaní a větším zacílením na hi-endové modely (především vlajkovou loď HTC One), zpětně se však ukazuje, že tato rozhodnutí nebyla z nejmoudřejších. Firma totiž očekává nejhorší kvartál vůbec.
Nepomohlo ani angažování Roberta Downey Jr., jenž měl k produktům HTC přitáhnout trochu slávy, nápadů a elegance. Avšak miliardová akvizice se podle dosavadních výsledků rozhodně nevrací, přičemž marketingové zacílení takřka výhradně na výkonné modely podle zástupců společnosti způsobilo, že HTC v podstatě přišlo o střední sortu zákazníků, kteří kolikrát ani nevědí, že HTC modely střední třídy nabízí.
To by se nyní mělo změnit, neboť HTC hodlá značně změnit svou politiku. Až v následujícím čtvrtletí se však ukáže, jestli jsou nová rozhodnutí lepší než ta poslední.
Odkazy a zdroje: Engadget
Komentáře