Apple stáhlo kontroverzní reklamy, vrací se ke klasice

vydáno 8. 8. 2012 | autor Štěpán Čermák | sekce Bleskovky | téma IT a software, Mobilní telefony

Tagy: Apple, iPad, olympiáda, retina displej

Apple rozjelo na olympijských hrách v Londýně novou televizní kampaň s „Apple géniem“. Krátce po jejím zveřejnění se ale zvedla vlna kritiky a reklamy byly po několika dnech staženy. Agentura, která se pod ně podepsala, si stojí za tím, že se s jejich krátkým během počítalo už v samotném začátku. Pravdou každopádně zůstává, že televizní spoty tak trochu dělají blbce jak z potenciálních, tak ze současných majitelů zařízení od Apple. Přesvědčte se sami:

Takže drobná opakovačka: Podle těchto reklam je každý, kdo nepoužívá zařízení od Apple, hlupák. Zároveň je ale hlupák každý, kdo ho má, protože zjevně nemá tušení, co s ním. Abyste uměli hračky od Apple ovládat, zjevně musíte být génius. A aby toho nebylo málo, kdokoliv, kdo si chce pořídit něco, co se Applu podobá, je natvrdlý. Tedy alespoň tak na nás reklamy působí.

Apple génius už se každopádně na obrazovkách neohřeje, cupertinská společnost se proto vrací k osvědčené klasice. Takhle vypadá nová reklama na nový iPad s retina displejem:

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Komentáře