Sony představuje koncept "make.believe"

vydáno 26. 10. 2009 | autor Sony | sekce Tiskové zprávy | téma Ze světa | 7 komentářů

Tagy: IFA 2009, make.believe, Sony

Sony - logo

Nový globální slogan společnosti Sony vyjadřuje kreativitu a schopnost změnit nápady ve skutečnost

Společnost SONY představila první globální slogan pro celofiremní komunikaci „make.believe“ (čti: make dot believe).

Slovní spojení symbolizující kreativitu a inovaci značky je vůbec prvním firemním sloganem v historii, který bude společnost Sony používat po celém světě pro veškeré aktivity v oblasti zábavy i elektroniky. Slogan „make.believe“ sjednotí komunikaci společnosti Sony Group od elektroniky, her, filmů a hudby, až po mobilní telefony a síťové služby.

„V naší snaze o transformaci značky Sony je jednotná podoba image důležitější než kdy dříve,“ řekl v rámci světového veletrhu spotřební elektroniky IFA Sir Howard Stringer, předseda správní rady a generální ředitel Sony Corporation. „Kromě nového impulzu k inovaci, chceme filozofií ‚make.believe‘ pozvat spotřebitele celého světa do rodiny Sony.“

„Believe“ (věřit) vyjadřuje sílu inspirace a „make“ (tvořit) znamená realizaci této inspirace v podobě našich produktů. Tečka („dot“) uprostřed je místem, kde se tyto dva pojmy setkávají.

Sony make.believe

Fujio Nishida, prezident Sony Europe, komentuje význam nové filozofie pro Evropu takto:

„Klíčové je, jak se slogan ‚make.believe‘ projeví ve skutečné nabídce našich produktů a služeb. Koncept "make.believe“ je symbolem ducha značky Sony, symbolem tradice a širokých možností na poli zábavy."

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Tiskové zprávy

Komentáře

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil Stíhačka (bez ověření), 26. Říjen 2009 - 12:58

Obrázek uživatele Stíhačka

To jsou ale plky. (myslím sony, ne redakci) :) Více inovace by to chtělo a nový slogan to nezachrání. V TV je předstihl samsung a audio poslali sami do kytek. Ach jo.

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil d.f.h, 26. Říjen 2009 - 13:28

Obrázek uživatele d.f.h

Já s tím víceméně souhlasím (s tím, že jsou to plky). Ale Sony to asi myslí fakt vážně, už má ten slogan i na kšiltovkách! :-D

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil Stíhačka (bez ověření), 26. Říjen 2009 - 18:00

Obrázek uživatele Stíhačka

:-D Přesto mi současný slogan like.no.other přijde poněkud srozumitelnější.

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil Anonym (bez ověření), 26. Říjen 2009 - 21:52

Obrázek uživatele Anonym

no samsung je předběhl možná tak prodeji,ale určitě ne v kvalitě zobrazování

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil d.f.h, 26. Říjen 2009 - 23:32

Obrázek uživatele d.f.h

No po pravdě řečeno, občas je to docela diskutabilní…

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil Stíhačka (bez ověření), 27. Říjen 2009 - 8:47

Obrázek uživatele Stíhačka

Na jejich řadu LED nemá sony zatím ve stejné cenové kategorii odpověď a to, že hodlá LED technologii samsungu sony nakupovat, hovoří snad za vše.

Re: Sony představuje koncept "make.believe"

Vložil Stíhačka (bez ověření), 26. Říjen 2009 - 18:04

Obrázek uživatele Stíhačka

Mimochodem, sony občas vymýšlí dobré věci, ale dají na to luxusní nálepku, pro běžného spotřebitele jsou pak finančně nedostupné a upadnou v zapomnění. Pak se sony diví, co se děje, když je válcuje konkurence. A přesto to dělají stále stejně.