Smart TV Philips začnou v Evropě ukazovat cílenou reklamu
Společnost TP Vision, která má v Evropě na starosti značku Philips, potvrdila, že na chytrých televizích této značky v Evropě začne zobrazovat reklamu, cílenou na základě vašich diváckých vzorců.
Iniciativu na zobrazování reklam v uživatelském rozhraní chytrých televizí nedávno rozjel Samsung. A Philips chce dělat v podstatě to samé – v televizích, za které jste si zaplatili plnou cenu.
Společnost TP Vision se spojí s firmou Improve Digital a společně dodají cílená videa na „programatické“ bázi. V reklamním žargonu to znamená, že počítačový systém automaticky cílí reklamy na základě diváckého chování nebo vzorců.
A protože Improve Digital zajišťuje reklamu také na počítačích a mobilních zařízeních, mohou být informace získávány i odtud a zároveň zde zobrazovány (mohou být takzvaně krosplatformní). Takže budete-li své ženě shánět dárek k narozeninám, raději tak učiňte v anonymním okně.
Zatím není jasné, jakým způsobem bude reklama na smart TV od Philipsu prezentována, a zda se novinka týká všech současných modelových sérií nebo jen chystaných modelů. Philips v současné době využívá operační systém Android TV od Googlu, který už v současné době v elektronickém programovém průvodci (EPG) jednu reklamu obsahuje.
Zdroj: FlatpanelsHD
Komentáře