Sharp představuje domácí záruční servis

vydáno 23. 9. 2008 | autor Sharp | sekce Tiskové zprávy | téma Televizory, Z domova | 5 komentářů

Tagy: Aquos, LCD, Sharp, televizor, záruka

SHARP - logo

Záruční servis v pohodlí domova a zdarma platí společně s prodlouženou tříletou zárukou a vztahuje se na LCD televize Sharp s úhlopříčkou 37 palců a větší zakoupené po 1. říjnu 2008.

Společnost Sharp Electronics dnes oznámila, že od 1. října 2008 bude nabízet od novou službu: zdarma záruční opravy v domácnosti majitelů LCD televizí Sharp s úhlopříčkou obrazovky 37 palců (94 cm) a větší. Po registraci pro tříletou prodlouženou záruku budou moci zákazníci využívat v tomto období také výhod provedení záruční opravy v domácnosti zákazníka a to do tří pracovních dnů od oznámení poruchy. Registrační karta bude přiložena ke každé nové LCD televizi a zaregistrovat se bude možné pohodlně na hotline (800 880 865).

Sharp Home Repair - logo

„Výjimečné produkty si zaslouží výjimečný servis. Akcemi jako je tříletá záruka a domácí záruční opravy se snažíme u našich zákazníků posílit pocit, že koupí televize Sharp udělali především dobré rozhodnutí do budoucna. Technologie Sharpu je zárukou nákupu nejmodernější a zároveň i nejvyspělejší LCD televize na světě. Nicméně i nepravděpodobné věci se mohou přihodit a pohodlná záruční oprava v domácnosti zákazníka zajistí našim zákazníkům zcela bezproblémové dny s televizí Sharp. Ušetří jim čas, který by museli věnovat na přepravu televize do servisních středisek a poplatky za transport“, řekl Andreas Kellner, prodejní manažer společnosti Sharp.

Yoshitaka Tamura, generální ředitel společnosti Sharp pro střední a východní Evropu prohlásil: „Technologie Sharpu dává dealerům Sharpu výraznou výhodu. Domácí záruční oprava a prodloužená záruka pro Sharp Aquos LCD televize zaručují, že zákazník obdrží společně s výjimečnou technologií také výjimečný servis.“

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Tiskové zprávy

Komentáře

Re: Sharp představuje domácí záruční servis

Vložil Anonym (bez ověření), 15. Říjen 2009 - 9:31

Obrázek uživatele Anonym

jak mám postupovat při poruše televize abych uplstnil záruční servis

Re: Sharp představuje domácí záruční servis

Vložil d.f.h, 15. Říjen 2009 - 12:27

Obrázek uživatele d.f.h

Na to by asi bylo lepší zeptat se přímo u prodejce…

Re: Sharp představuje domácí záruční servis

Vložil dawe (bez ověření), 16. Říjen 2009 - 7:33

Obrázek uživatele dawe

Co takhle než někoho hned otravovat, podívat se po tom sám! Např. webové stránky www.sharp.cz ??? Tohle nechápu!

Re: Sharp představuje domácí záruční servis

Vložil Řičař Marcel (bez ověření), 9. Únor 2011 - 22:00

Obrázek uživatele Řičař Marcel

model:LC-22LE320E N 009151560 koupeno 4.2.2011 č.kuponu 000984678084 adresa bydliště:Vrchy 546 Zlín Kudlov 76001

Re: Sharp představuje domácí záruční servis

Vložil Janek (bez ověření), 7. Prosinec 2011 - 12:17

Obrázek uživatele Janek

Trochu podvod. Sharp TV se mi vysypal po 10 dnech od koupení, asi po 10ti dnech přijel servisman, neopravil, odvezl, a oprava probíhá tak, že to mají na dílně skoro měsíc. Včera mi sdělili, že nemají díly (diody na podsvícení) a že to budou asi 16.12.2011 dobropisovat. Takže po měsíci a půl nemám ani TV, ani peníze. Takže bacha na reklamní kecy !!! Na vánoce se asi budeme koukat z okna.