Sharp mizí z dalšího trhu. Jeho logo ale nezmizí

vydáno 31. 7. 2015 | autor Petr Semecký | sekce Novinky | téma Televizory, Ze světa

Tagy: Hisense, Sharp, televize

Známý výrobce televizní techniky Sharp v dalším velkém oznámení přiznal, že se mu dlouhodobě nedaří. Po loňském odchodu z evropského trhu, jenž se řešil „šalamounsky“ prodejem licence společnosti Universal Media Corporation, se Sharp odhodlal ke kapitulaci i na americkém trhu, kde nedokázal konkurovat Samsungu, Panasonicu a dalším výrobcům.

Sharp

Stejně jako v Evropě Sharp situaci řeší prodejem licence, která poputuje spolu s výrobní fabrikou v Mexiku do rukou Číňanů z Hisense za 23,7 milionů americký dolarů. Jen pro zajímavost, ztráty Sharpu se v prvním kvartálu letošního roku vyšplhaly až na 231 milionů dolarů, takže se jedná o situaci rozhodně vážnou.

Sharp se nyní hodlá zaměřit na změnu strategie. Aktuálně společnost vyrábí a prodává LCD panely pro další výrobce, takže její produkty naleznete skoro ve všem od tabletů po jiné televize. Samotné značce se však nedaří, a tak Sharp zvažuje možnost spolupráce s jinou společností na trhu.

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Panasonic spouští prodej svých letošních LCD TV

Panasonic spouští prodej svých letošních LCD TV

Na evropských trzích jsou nově v televizi nové řady …

Sonos Beam: kompaktní soundbar s HDMI a ovládáním hlasem

Sonos Beam: kompaktní soundbar s HDMI a ovládáním hlasem | 1 komentář

Sonos uvedl zařízení s názvem Beam, tedy kompaktní …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Váš Gravatar účet pro tento e-mail bude použit pro zobrazení ikonky.