Samsung v TOP 20 nejhodnotnějších světových značek
![Samsung logo Samsung logo](/files/images/samsung.small.jpg)
Společnost Samsung Electronics Co., Ltd., přední světový výrobce spotřební elektroniky, získal na základě hodnocení žebříčku Interbrand 2009 hned dvě prvenství: poprvé pokořil svým umístěním na 19. příčce žebříčku hranici TOP 20 a zároveň se stal historicky první korejskou značkou, která na tuto metu dosáhla.
Samsung se jako první korejská značka umístil na 19. pozici žebříčku Interbrand 2009 – seznamu sta nejhodnotnějších globálních značek. Tímto umístěním Samsung předčil nejen své korejské konkurenty, ale i významné japonské značky vyrábějící spotřební elektroniku.
Umístěním společnosti Samsung na 19. místě se značka posunula oproti předchozímu roku o dvě místa nahoru a dosáhla tak nejlepšího umístění v celé historii společnosti.
„V době celosvětové hospodářské a ekonomické krize, kdy je hodnota značky pro každou společnost velmi významná, je toto umístění pro naši společnost ještě cennější,“ říká Marek Pšeničný, PR manažer značky Samsung pro Českou republiku.
![Interbrand - logo Interbrand - logo](/files/images/Interbrand-logo.png)
Žebříček Interbrand sestavuje každoročně konzultační společnost Interbrand a časopis BusinessWeek.
Pozice společnosti Samsung v rámci žebříčku nejlepších globálních značek 1999 – 2009
Rok | 1999 | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pozice | – | 43 | 42 | 34 | 25 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 | 19 |
Odkazy a zdroje: SAMSUNG's Digital World
Komentáře