Samsung v TOP 20 nejhodnotnějších světových značek

vydáno 9. 10. 2009 | autor Samsung | sekce Tiskové zprávy | téma Ze světa

Tagy: Interbrand, Interbrand 2009, Samsung

Samsung logo

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd., přední světový výrobce spotřební elektroniky, získal na základě hodnocení žebříčku Interbrand 2009 hned dvě prvenství: poprvé pokořil svým umístěním na 19. příčce žebříčku hranici TOP 20 a zároveň se stal historicky první korejskou značkou, která na tuto metu dosáhla.

Samsung se jako první korejská značka umístil na 19. pozici žebříčku Interbrand 2009 – seznamu sta nejhodnotnějších globálních značek. Tímto umístěním Samsung předčil nejen své korejské konkurenty, ale i významné japonské značky vyrábějící spotřební elektroniku.

Umístěním společnosti Samsung na 19. místě se značka posunula oproti předchozímu roku o dvě místa nahoru a dosáhla tak nejlepšího umístění v celé historii společnosti.

„V době celosvětové hospodářské a ekonomické krize, kdy je hodnota značky pro každou společnost velmi významná, je toto umístění pro naši společnost ještě cennější,“ říká Marek Pšeničný, PR manažer značky Samsung pro Českou republiku.

Interbrand - logo

Žebříček Interbrand sestavuje každoročně konzultační společnost Interbrand a časopis BusinessWeek.

Pozice společnosti Samsung v rámci žebříčku nejlepších globálních značek 1999 – 2009

Rok 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
Pozice 43 42 34 25 21 20 20 21 21 19
Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Tiskové zprávy

Komentáře