Samsung čekají marketingové změny v čele s novým logem

vydáno 6. 11. 2012 | autor Štěpán Čermák | sekce Novinky | téma Přehrávače, Televizory | 3 komentáře

Tagy: LCD, LED, Samsung, smartphone, tablet

Samsungu se momentálně daří na všech frontách a nějaká ta miliarda, kterou musí zaplatit Applu, ho ve výsledku moc nerozhodí. Po Nokii tahle jihokorejská společnost převzala pozici globálního leadera na trhu s mobilními telefony, tabletům se také nedaří zrovna špatně (nový Nexus tomu jenom pomůže) a aby toho nebylo málo, společnost dominuje také trhu s televizory (za říjen hlásí rekordní prodeje ze Severní Ameriky, kde během třiceti dnů prodala přes milion televizorů!).

Samsung

I během takových úspěchů je však potřeba společnost posouvat vpřed, a tak si tenhle velikán spotřební elektroniky koupil služby Brandstreamu a Scotta Bedburyho. Cíl? Změnit marketingovou image Samsungu.

Scott Bedbury v tomhle oboru nemá konkurenci – je zodpovědný za úspěch Starbucks a je to on, kdo přišel s kampaní „Just do it“ pro Nike, jež firmu doslova katapultovala. Samsung se příští rok pokusí o něco podobného.

Samsung - historie loga firmy

Nová image by se měla objevit na CES 2013 a kromě změny loga by měla přinést reklamní kampaň, která přesune pozornost z funkčnosti produktů na jejich lifestylové vlastnosti – ať už to znamená cokoli.

Pro Samsung, který se momentálně nachází na vrcholu a nevypadá, že by hodlal přestat se stoupáním, se bude jednat o pomyslný milník. Ke změně loga společnost od svého založení v roce 1938 přistoupila pouze třikrát (viz obrázek výše) a pokaždé to bylo za velkých změn v chodu firmy. Poslední změna přišla v roce 1993, ta příští tedy přijde po dvaceti letech.

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

4K HDR DLP projektor od JVC nabídne konkurenceschopnou cenu

4K HDR DLP projektor od JVC nabídne konkurenceschopnou cenu

4K D-ILA projektory od společnosti už si můžeme koupit …

Eizo uvádí HDR monitor ColorEdge zaměřený na profesionály

Eizo uvádí HDR monitor ColorEdge zaměřený na profesionály

Jste-li profesionál, který pravidelně tvoří HDR obsah, …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře

Re: Samsung čekají marketingové změny v čele s novým ...

Vložil hexxisek (bez ověření), 10. Listopad 2012 - 9:56

Obrázek uživatele hexxisek

po nokiíí? já myslím že posledních 27 měsíců byl králem trhu iphone…nokie uz hooodne dlouho neviděla vrchol žebříčku :-)

Re: Samsung čekají marketingové změny v čele s novým ...

Vložil st39.6, 10. Listopad 2012 - 12:02

Obrázek uživatele st39.6

kdepak, iPhone byl kralem trhu se smartphony (a ani to uz ted neni, Samsung ho minuly mesic predbehl), trhu s mobilnimi telefony vsak kralovala nokia, dokud ji „nesundal“ samsung nekdy … ja nevim, to bude tak tri ctvrte roku?

Re: Samsung čekají marketingové změny v čele s novým ...

Vložil short ralph lauren (bez ověření), 5. Březen 2013 - 18:34

Obrázek uživatele short ralph lauren

I hope you'll keep posting relevant information this is what I like to read. I will post a link to this post on my blog keep up the good work!

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Váš Gravatar účet pro tento e-mail bude použit pro zobrazení ikonky.