Nova začne dodávat personalizované reklamy přes HbbTV

vydáno 26. 10. 2016 | autor Pavel Kreuziger | sekce Novinky | téma Televizory

Tagy: cílená reklama, HbbTV, obsah, personalizace, TV Nova

Koncept HbbTV – hybridní televize s připojením k internetu – byl zákazníkům prodáván jako most mezi vysílanými televizními kanály a streamovaným videem. Jeho pravý účel však vychází na světlo právě nyní.

Evropské televizní stanice mají v plánu využívat jej ke sledování vašich sledovacích návyků na chytrých televizích a následnému posílání cílené, personalizované reklamy.

Jako jedna z prvních se k tomu odhodlala česká televize Nova, která se díky tomu dostala i do mezinárodního technologického zpravodajství. Ta začne reklamy přes HbbTV zobrazovat již letos na podzim. Rozdíl mezi reklamou na tradičním televizním kanálu a HbbTV je v tom, že ve druhém případě může být reklama cílená na konkrétního zákazníka.

HbbTV totiž sleduje, co sledujete, a tato data vkládá do reklamní platformy Googlu. Jestli jste sledovali Top Gear, pak pravděpodobně dostanete reklamy na auta. A jestli jste v noci sledovali filmy pro dospělé, pak byste si před sledováním romantického filmu se ženou nebo pouštěním pohádek svým dětem měli promazat cache…

Technologické testy reklam přes HbbTV probíhají od loňského září v Německu. HbbTV následně začaly využívat televizní společnosti v mnoha evropských zemích, aby svým zákazníkům nabídly služby „s přidanou hodnotou,“ jako jsou třeba zkratky k archivovanému obsahu či obsahu na přání.

Zdroj: FlatpanelsHD

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Ochrana proti výpadku napájení u velmi důležitých provozů

Ochrana proti výpadku napájení u velmi důležitých provozů

Datacentrum je zvláštním druhem provozu, který sice nic …

Recenze: UPS CyberPower CP900EPFCLCD

Recenze: UPS CyberPower CP900EPFCLCD

Dlouhý název záložního zdroje jako by napovídal, že …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře