MS ve fotbale je přenášeno přes Cisco TelePresence
ESPN využije Cisco TelePresence pro přenos rozhovorů a dění okolo mistrovství.
V oblasti sportu se v poslední době uplatňují čím dál častěji informační technologie. Při letošním mistrovství světa ve fotbale mohou být fanoušci po celém světě propojeni s týmy, hráči a trenéry pomocí Cisco TelePresence a vysílání americké stanice ESPN.
Olympijští fanoušci se zase během letních olympijských her v Londýně v roce 2012 budou moci sdružovat pomocí softwarové platformy Cisco Eos do komunit a využívat tak různých vlastností sociálních sítí, jako jsou například hodnocení, komentáře či diskuse s ostatními fanoušky.
„Mistrovství světa ve fotbale je jednou z předních sportovních událostí, která spojuje komunity po celém světě. Překračuje hranice, jazyky a kultury. Jako globální společnost, která se zaměřuje na propojení komunit prostřednictvím technologií pro spolupráci, jsme potěšeni, že díky spolupráci s ESPN můžeme poskytnout interaktivní komunikační služby obyvatelům Jižní Afriky i ostatním státům. Spolu s novým připojením k internetu, které SEACOM zavádí do Jižní Afriky, má tento region jedinečnou příležitost proměnit životy svých občanů a přeměnit Mistrovství světa na jednu z nejvíce technologicky propojených sportovních událostí na světě,“ uvedl Paul Mountford, senior viceprezident pro rozvíjející se trhy ve společnosti Cisco.
Americká televizní společnost ESPN používá Cisco TelePresence pro vysílání dění z 19. mistrovství světa ve fotbale, které se od 11. června koná v Jihoafrické republice. Jejich prostřednictvím vysílá například rozhovory s hráči, trenéry, fanoušky i členy státních delegací.
Ty budou navíc zpětně přístupné pro fotbalové fanoušky na celém světě na webových stránkách ESPN. Technologie pomůže ESPN zvýšit flexibilitu, rozšířit pokrytí a navíc uspořit náklady oproti tradičním rozhovorům vedeným na dálku.
Technologie Cisco budou využity i v rámci letních olympijských her, které proběhnou v roce 2012 v Londýně. Pro sportovní fanoušky, kteří se již této akce nemohou dočkat, připravuje Cisco spolu s organizačním výborem pro olympijské a paralympijské hry (LOCOG) sociální platformu s využitím software Cisco Eos. Umožní jim vytvářet on-line komunity a hodnotit, komentovat a diskutovat s ostatními fanoušky různá témata spojená s olympijskými hrami.
„Chceme napřímo zapojit fanoušky i diváky již do dění okolo příprav na olympijské hry. Díky spolupráci se společností Cisco jim můžeme nabídnout interaktivní zážitky. Pomocí platformy Cisco Eos se budou moci fanoušci setkávat on-line, nám pak umožní tuto utvářející se komunitu spravovat, analyzovat uživatelské chování a podpořit tak další zapojení publika a jeho následné udržení,“ řekl Alex Balfour, ředitel divize New media v rámci Organizačního výboru pro olympijské a paralympijské hry (LOCOG).
Odkazy a zdroje: Cisco Systems
Komentáře