Bowers & Wilkins vydává Burberry verzi přenosného repro v sérii 200 ks
Bluetooth reproduktory jsou dnes už víceméně všudypřítomné, a tak není divu, že se jednotliví výrobci chtějí nějak odlišit.
Jedna z etablovaných firem na trhu Hi-Fi audia vyšší střední třídy, Bowers & Wilkins, se proto spojila s britskou módní značkou Burberry, a společně s ní vydala neotřelý reproduktor T7 Gold Edition. Luxusní model sdílí tvar a design s původním modelem T7, jeho specialitou jsou však nadstandardní materiály včetně koženého přepravního pouzdra.
Design samozřejmě na zvukové kvalitě nic nepřidává, nicméně kdo nechce jít s davem (byť značka Bowers & Wilkins není davová již sama o sobě), musí nést oběti v podobě vyšších výdajů. V tomto případě musí z účtu nebo peněženky vytáhnout 995 dolarů, tedy asi 23 700 korun. A za to dnes nepříliš náročný spotřebitel pořídí domácí kino i s televizí. Nebo více než dva původní modely T7.
Pokud vás cena i design přesvědčily, budete si muset pospíšit: na trh (a to ještě nikoliv ten český) bylo vypuštěno celkem 200 kusů těchto zařízení, nic víc a nic méně. A co za své peníze dostanete? Osmnáct hodin bezdrátového přehrávání na jedno nabití, podporu kodeku Bluetooth aptX pro bezdrátový streaming vyšší kvality a hmotnost necelý kilogram.
Zdroj: The Verge
Komentáře