Samsung má více než 60% podíl na trhu s LED TV
Společnost Samsung ve druhém čtvrtletí tohoto roku opět posílila na trhu s televizory a dodává nyní do obchodů více než 6 z 10 LED TV.
I když má Samsung problémy se ziskovostí své divize, která se stará o výrobu a prodej LCD displejů, je tato korejská společnost stále jedním z mála výrobců televizorů, která na tomto byznysu ještě vydělává.
Z nové finanční zprávy Samsungu za uplynulé čtvrtletí vyplývá, že i když je trh s televizory asi stejně velký jako před rokem, dokázala korejská společnost zvýšit své příjmy a počet prodaných kusů televizorů – hlavními tahouny tržeb Samsungu byly modely ES7000 a ES8000. Za zmínku stojí také to, že v oblasti LED TV Samsung zvýšil svůj podíl z více než 50 % v prvním čtvrtletí tohoto roku na více než 60 % v druhém čtvrtletí. LED televizory (tedy LCD TV s LED podsvícením) nyní tvoří více než 80 % celkových tržeb Samsungu.
Čtěte také: Samsung nyní kraluje trhu s plazmovými televizory a Samsung přiznává: 3DTV se moc nedaří
Je třeba podotknout, že tvrzení Samsungu o ovládnutí více než 60 % trhu s LED televizory musí ještě ověřit nezávislá analytická společnost. Samsung ve své zprávě dále uvedl, že se plánuje v nejbližší době soustředit na Smart TV a užší spolupráci s dodavateli obsahu pro tyto „chytré televizory.“
Komentáře
Re: Samsung má více než 60% podíl na trhu s LED TV
Vložil Creator (bez ověření), 31. Červenec 2012 - 14:06
60% podíl na trhu a problémy se ziskovostí… no, tomu říkám byznys.